رواية نجمة كيان الفصل الثالث 3 بقلم هاجر سلامة

رواية نجمة كيان الفصل الثالث 3 بقلم هاجر سلامة

 رواية نجمة كيان الفصل الثالث 3 بقلم هاجر سلامة 

الـبـارت الـتـالـت.

روايـة نجمة كيان.

بقلم هاجر سلامة.

نجمة بصتلها بصدمة وقالت ف نفسها استغفر الله العظيم اي اللي هي لبساه دا.

البنت..مامي مالك الف سلامة.

مامتها..الله يسلمك ياحبيتي انا بقيت كويسة.

نجمة ف نفسها..دي بنتها ازاي يعني اخت الراجل الأخضر دا.

استوب.

سالي حسن العمري ٢٢ سنة في كليه ادب بتسقط وتعيد السنة بنت شعرها طويل وعيونها بني وبشرتها بيضا.

نعمة حسن العمري مامت سالي وكيان لكن ف الحقيقية هي مرات ابوهم عندها ٥٤ سنة طيبة وبتحب عيال جوزها كنهم عيالها.

يلا نرجع.

كيان اسمعها وقالها هوريكي الراجل الأخضر هيعمل اي وبصلها بشر.

نجمة..الف سلامة عليكي يامدام حضرتك محتاجة راحة يومين هنا المهم تلتزمي بالعلاج وتاكلي كويس وانشالله خير.

نعمة..حاضر.

نجمة.. يحضرلك الخير يا مدام ومشيت وهي ماشية لقيت اللي مسكها من فقاها لقيتها صحبتها تمني قالتلها الله يخريبتك خضتيني. 

تمني..صباح الفل يعسل.

نجمة..صباح النور يقلبي.

تمني..كنتي فين.

نجمة..كان عندي عملية المهم تعالي ع المكتب في حاجات حصلت.

ماتنسوش تصلوا على النبي♥️

في المكتب نجمه قعدت تحكي لي تمني على كيان 

تمني قعدت تضحك وقالت الراجل الاخضر الله يخربيت دماغك وعلى كده بقى هو حلو

 نجمه..بصراحه هو حلو بس الحلاوه مش كل حاجه يعني

تمني..ممممم عايزه اشوفه 

نجمه..تحترمي نفسك يابت.

تمني بضحك..حاضر المهم عندك اي دلوقتي.

نجمة..في شويه ورق كده لازم اعملة وانتي يلا روحي شوفي شغلك.

تمني..تمام يافندم وطلعت.

نجمة ضحكت.

______________________

تمني وهي ماشية هوب وقعت ف الارض لقيت شاب خبطها .

الشاب.. مش تحاسبي 

تمني.. احاسب ايه ونا اللي وقعت هو انت ماشي كده تخبط في خلق الله ماتبص قدامك  كويس وقامت من على الارض

 الشاب..انتي بتتكلمي معيا انا كده انتي متعرفيش انا مين انا يوسف الشامي.

تمني.. لا مش عايزه اعرف ده ايه البلاوي اللي بتتحدف علينا دي ياربي ومشيت

 يوسف..انا هاوريكي وامشي.


ماتنسوش تصلوا على النبي♥️

في أوضة نعمة حسن العمري.

دخل يوسف.





يوسف..الف سلامة ع حضرتك انشالله تقومي بسلامة.

نعمة..الله يسلمك ياحبيبي.

كيان..تعرف فين أحمد اخويا.

يوسف..لا والله رن عليه.

كيان..ماشي وطلع 

نعمة..كيان طمني علية

كيان..حاضر ياامي ورن علية.

احمد..اي ي كيان .

كيان..انت فين وامك تعبانة.

احمد..مالها يعني انا مش فاضي دلوقتي قاعد مع صحابي.

كيان..مامتك عملت عملية الزايدة وانت ولا هنا.

احمد..الف سلامة عليها دي حاجة خفيفة مش حوار يعني.

كيان..تصدق انك حيوان لما اشوفك يا احمد وافقل.

دخل الاوضة .

نعمة..ها عامل اي.

كيان..الحمدالله كويس هو جاي اهو.

سالي..كيان انا جعانة اوي.

كيان..حاضر هجيبلك اكل وانتي يا امي .

يوسف..لا استني أسأل الدكتورة الاول تقدر تاكل دلوقتي ولا لا.

كيان..اها ماشي وانت يايوسف.

يوسف..لا اكلت الحمدالله.

كيان..طيب همشي انا خلي بالك منها.

يوسف..ف عيني. 


ماتنسوش تصلوا على النبي♥️

كيان..هعرف منين دكتورة البهائم دي.

لاقي تمني ماشية واقفها..لو سمحت ممكن عرف حاجة.

تمني.. تفضل.

كيان..تعرفي فين دكتورة البهايم قصدي حته مش عرف اسمها 

تمني ضحكت ع دكتورة البهايم وقالت قصدك الدكتورة نجمة اللي كانت بتعمل لي مامتك الزايدة هي ف المكتب داا.

كيان..تمم شكرا.

تمني..العفوا ومشيت وهي بتضحك وقالت نجمة بقيت دكتورة البهايم شكله هو دا كيان.

ماتنسوش تصلوا على النبي♥️

كيان خبطت ع الباب.

نجمة ..تفضل .

كيان دخل لاقي شاب قعد معاها قال شكلي جيت ف وقت غلط.

نجمة..تفضل يااستاذ عايز اي.

كيان بقرف..كنت عايز عرف امي تقدر تاكل عادي ولا لا.

نجمة استغربت طريقته وقالت لا مينفعش استني ٣ ساعات وتتقدر تاكل عادي.

كيان..تمم شكرا وطلع .

الجاي احلا.

                       الفصل الرابع من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×